ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ιστολόγιο αφιερωμένο στο πρόσωπο και το έργο του κορυφαίου ορθόδοξου θεολόγου, ιεροκήρυκα και συγγραφέα, του Ομολογητού κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Πολλοί συνειδητοί χριστιανοί έρχονταν να ασπαστούν το χέρι του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Παραθέτουμε παρακάτω απομαγνητοφωνημένο άλλο ένα πολύ μικρό απόσπασμα απο την ομιλία-κεραυνό του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου με θέμα «Σημεία των καιρών» που έγινε στις 19-3-1994, 3 περίπου μήνες μετά τον «αφορισμό» του, για την μεγάλη τιμή  πολλών συνειδητών χριστιανών προς το πρόσωπο του κ. Σωτηρόπουλο μετά τον «αφορισμό».

Έρχονταν να ασπαστούν το χέρι του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Ομιλία κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

 

Πολλοί έρχονταν να μου ασπαστούν το χέρι και να μου ζητήσουν την ευχή.

Λέω «Δεν είμαι παπάς, δεν είμαι δεσπότης, είμαι λαϊκός, δεν έχω ευχή».

-«Τώρα» λέει «που αφορίστηκες έχεις ευχή και ευλογία!».

 

Την ομιλία θα τη βρείτε στο βιβλιοπωλείο «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ», της αγαπημένης Αδελφότητας του π. Αυγουστίνου,
Ζωοδόχου Πηγής 44, Αθήνα

 

Ακούστε το αμέσως επόμενο πολύ μικρό απόσπασμα της ομιλίας Ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος Α’ και άλλοι επίσκοποι κοροϊδεύουν τον «αφορισμό» του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου, πατώντας ΕΔΩ
Για τους αδικότατους αφορισμούς ευσεβών απο αρχιερείς τύπου Άννα και Καϊάφα, πατώντας ΕΔΩ
Ο αείμνηστος μητροπολίτης Κορίνθου Παντελεήμων για τον κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο και τον «αφορισμό» του, πατώντας ΕΔΩ

Single Post Navigation

Σχολιάστε

