ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ιστολόγιο αφιερωμένο στο πρόσωπο και το έργο του κορυφαίου ορθόδοξου θεολόγου, ιεροκήρυκα και συγγραφέα, του Ομολογητού κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Ω, να υπήρχε φωτογραφική μηχανή κατα την ομολογία του Απόστολου Θωμά!

Παρουσιάζουμε μικρό απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την ομιλία του μακαριστού Ομολογητού Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου με θέμα «Ο Κύριος μου και ο Θεός μου» (17-5-1992), για την στιγμή λίγο πριν την ομολογία του Απόστολου Θωμά

Ω, να υπήρχε φωτογραφική μηχανή κατα την ομολογία του Απόστολου Θωμά!

SEKBΩ, να υπήρχε τότε φωτογραφική θέση να φωτογράφιζε τον Κύριο, να βλέπαμε πώς ατένισε τον Θωμά και πώς ο Θωμάς ατένισε τον Κύριο! Ο Κύριος οπωσδήποτε με βλέμμα στοργής και συμπαθείας.

η ΨΗΛΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΩΜΑ

Δεν ήλεγξε τον Θωμά αλλά με ευγένεια τον εκάλεσε να Τον ερευνήσει. «Θωμά φέρε τον δάκτυλον σου και βάλε εις τας χείρας μου και φέρε την χείρα σου και βάλε εις την πλευρά μου και μη γίνου άπιστος αλλά πιστός». «Θωμά φέρε το δάκτυλο σου να διαπιστώσεις τις τρύπες από τα καρδιά στα χέρια μου και ακούμπα την παλάμη σου πάνω στην πλευρά μου, να διαπιστώσεις το άνοιγμα που έκανε η λόγχη του Ρωμαίου στρατιώτου και μη γίνεσαι άπιστος αλλά πιστός».

Την ομιλία θα την βρείτε στο βιβλιοπωλείο «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ», της αγαπημένης Αδελφότητας του π. Αυγουστίνου
Ζωοδόχου Πηγής 44, Αθήνα

Δείτε και Aναρτήσεις για την Κυριακή του Αποστόλου Θωμά, πατώντας ΕΔΩ

Single Post Navigation

Σχολιάστε

