ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ιστολόγιο αφιερωμένο στο πρόσωπο και το έργο του κορυφαίου ορθόδοξου θεολόγου, ιεροκήρυκα και συγγραφέα, του Ομολογητού κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Για την στιγμή που κατακυριεύθηκε ο Απόστολος Θωμάς από πίστη στον Χριστό

Παρουσιάζουμε μικρό απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την ομιλία του μακαριστού γνησιότερου τέκνου του π. Αυγουστίνου, του Ιεραπόστολου Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου με θέμα «Ο Κύριος μου και ο Θεός μου» (17-5-1992), για την στιγμή που κατακυριεύθηκε ο Απόστολος Θωμάς από πίστη στον Χριστό.

Για την στιγμή που κατακυριεύθηκε ο Απόστολος Θωμάς από πίστη στον Χριστό

ονομα ΝΙΣωτ 2 πΌταν άκουσε ο Θωμάς, να λέει ο Χριστός «Φέρε το δακτυλό σου και βάλε στα χέρια μου και την παλάμη σου και βάλε στην πλευρά μου», τά ΄χασε, να χρησιμοποιήσω αυτή την έκφραση, ο Θωμάς! Γιατί είδε ότι ο Χριστός ήξερε την αμφιβολία της καρδιάς του και ήξερε τα λόγια που είχε πει ο Θωμάς στην ομάδα των 10 Μαθητών. Λέγοντας ο Χριστός τα λόγια του Θωμά και φανερώνοντας την απιστία της καρδιάς του, απεδείκνυε ότι όντως ήταν αληθινός, όντως αναστήθηκε, όντως ήταν Θεός και σαν Θεός ήταν αοράτως παρών όταν ο Θωμάς στους 10 Μαθητάς «Δεν πιστεύω εάν δεν δω και εάν δεν ψηλαφήσω».
η ΨΗΛΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΩΜΑΕκείνη τη στιγμή που ο Χριστός φανέρωνε στον Θωμά την αμφιβολία της ψυχής του και τα λόγια με τα οποία εξέφραζε την απιστία του, κατακυριεύθηκε από πίστη! Έγινε μεγάλο θαύμα εκείνη την ώρα μέσα στην ψυχή του Θωμά. Ένα θαύμα που γίνεται σε πολλούς απίστους. Ένα θαύμα που διαπιστώνουμε και σε πολλά άτομα της εποχής μας. Κατακυριεύθηκε ο Θωμάς από την πίστη στο Χριστό. Το πιθανότερον είναι ότι δεν επλησίασε και δεν εψηλάφησε τον Κύριο, αλλά από την αποκάλυψη που του έκανε ο Κύριος πείστηκε απολύτως για την Ανάστασή Του! Πλημμύρισε η καρδιά του από λατρεία προς τον Αναστάντα και ανεφώνησε «Ο Κύριος μου και ο Θεός μου»! «Κύριε μου και Θεέ μου!».

Την ομιλία θα την βρείτε στο βιβλιοπωλείο «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ», της αγαπημένης Αδελφότητας του π. Αυγουστίνου
Ζωοδόχου Πηγής 44, Αθήνα

Δείτε και Aναρτήσεις για την Κυριακή του Αποστόλου Θωμά, πατώντας ΕΔΩ

Single Post Navigation

Σχολιάστε

