ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ιστολόγιο αφιερωμένο στο πρόσωπο και το έργο του κορυφαίου ορθόδοξου θεολόγου, ιεροκήρυκα και συγγραφέα, του Ομολογητού κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Ο μακαριστός Ομολογητής Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος εμπνέει στον πνευματικό αγώνα

Παρουσιάζουμε μικρό απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την περιγραφή που κάνει ο πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης, της απολογίας που έδωσε στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο, πριν από λίγες ημέρες. Στο απόσπασμα αυτό φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο μακαριστός Ομολογητής Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος εμπνέει στον πνευματικό αγώνα, όπως και ο πνευματικός του πατέρας, ο π. Αυγουστίνος. Όταν λέει ο π. Νικόλαος «πρέπει να “τα βάλω” με τους αιρετικούς», εννοεί όπως φαίνεται και στην συνέχεια, ότι πρέπει να αντιμετωπίσει τις αιρέσεις τους.
Το ιστολόγιο μας συμπαραστέκεται στον πρωτοπρεσβύτερο Νικόλαο Μανώλη, χαίρεται για το θάρρος του και του εύχεται να συνεχίσει με περισσότερη δύναμη τον αντιαιρετικό του αγώνα και να λήξει η περιπέτεια του.

Ο μακαριστός Ομολογητής Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος εμπνέει στον πνευματικό αγώνα

Είπα ότι είμαι γόνος ιερατικής οικογένειας, ο πατέρας μου, συνταξιούχος ιερέας της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης. Οι δύο αδελφές μου πρεσβυτέρες με ιερείς τους, ιερείς τους, παπάδες της Μητρόπολης. Όλη η οικογένεια μου είναι αναστατωμένοι. Όλοι οι παπάδες είμαστε αναστατωμένοι με αυτή την υπόθεση.
ΝΙΣ μ. ΣΤΑΥΡΟΣ περ + Π.ΑΥΓΕίπα ότι οι καταβολές μου οι πνευματικές είναι, προέρχομαι από τον μακαριστό επίσκοπο Αυγουστίνο Καντιώτη, μέντοράς μου πνευματικός ήτο αυτός και ο σοφός μητροπολίτης Διονύσιος Κοζάνης και κυρίως ο μακαριστός Νίκος Σωτηρόπουλος. Είπα ότι έχω μεγαλώσει από μικρό παιδί με την πεποίθηση ότι πρέπει να “τα βάλω” με τους αιρετικούς, τους αντιμετώπιζα σ΄ όλη μου τη ζωή και σαν παιδί και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και σαν φοιτητής αλλά και μετά. Αντιμετώπιζα τις αιρέσεις, τους p. Nikola«Μάρτυρες του Ιεχωβά», τους προτεστάντες, τους παπικούς. Αλλά από μια στιγμή της ζωής μου, εδώ και περίπου 15 χρόνια, ασχολούμαι αποκλειστικά με την αντιμετώπιση της παναίρεσης του Οικουμενισμού. Δεν πρόκειται, είπα στον Μακαριώτατο και στους Συνοδικούς, ποτέ να σταματήσω να μιλάω για τον Οικουμενισμό, είτε είμαι στον “Προφήτη Ηλία” είτε είμαι στην Τριανδρία, είτε είμαι στη Λαπωνία με τις φώκιες. Πάντοτε θα μιλάω και θα αντιδρώ εναντίον της παναίρεσης αυτής.

Πηγή: Ιστολόγιο Κατήχησις

Δείτε και Μεγάλη ανάγκη συνοδικής καταδίκης των νέων αιρέσεων και του Οικουμενισμού, πατώντας ΕΔΩ

Single Post Navigation

One thought on “Ο μακαριστός Ομολογητής Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος εμπνέει στον πνευματικό αγώνα

  1. Ξεχάσαμε να ευχαριστήσουμε τον σχολιαστή μας κ. Ιωάννη Μπούκη από την Αυστραλία για το τεράστιο του μήνυμα που ήταν γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και είχε πολλές υπερβολές αλλά και πολλά σωστά σημεία. Ο κ. Μπούκης λέει στον π. Νικόλαο Μανώλη να συνεχίσει τον αγώνα του και να μην φοβάται τίποτα. Λέει και πολλούς καλούς λόγους για τον μακαριστό Ομολογητή Θεολόγο.
    Ίσως αποσπάσματα του σχολίου του, αναρτήσουμε κάποια φορά εδώ.

Σχολιάστε

