ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ιστολόγιο αφιερωμένο στο πρόσωπο και το έργο του κορυφαίου ορθόδοξου θεολόγου, ιεροκήρυκα και συγγραφέα, του Ομολογητού κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Η Εξομολόγηση πρέπει να γίνεται κατ΄ είδος, όχι γενικά και αόριστα

Παρουσιάζουμε πολύ μικρό απόσπασμα απο την ερμηνευτική ομιλία του μακαριστού γνησιότερου τέκνου του π. Αυγουστίνου Νικολάου Σωτηρόπουλου με θέμα «Λάβετε αγία εξουσία»  (26-5-2002), για το πότε παραμένουν οι αμαρτίες άλυτες και πότε επιδρά το Μυστήριο της Εξομολόγησης. Το απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα είναι συνέχεια απόσπασματος που παρουσιάσαμε πριν μερικούς μήνες (δείτε ΕΔΩ).

Η Εξομολόγηση πρέπει να γίνεται κατ΄ είδος, όχι γενικά και αόριστα

ονομα ΝΙΣωτ 2 πΉ «Διάβασε την ευχή, όλα τα έχω κάνει». Και το να λες «Δεν έχω τίποτε» και το να λες «Όλα τα έχω κάνει», σημαίνει αμετανοησία.

ANAΓKH ΠAPPHΣIAΣ, εξαίρετο άρθρο του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου Ο άγιος Χρυσόστομος λέει «Θα εξομολογήσαι κατ΄ είδος τις αμαρτίες», δεν θα λες γενικώς «όλα τα έχω κάνει». Αυτό δεν στοιχίζει. Στοιχίζει να πεις «Απάτησα τη γυναίκα μου, είμαι μοιχός, είμαι παλιάνθρωπος. Έκανα έγκλημα εκτρώσεως, είμαι exomologis iεγκληματίας, είμαι φονιάς. Βλασφημώ τον Θεό. Είμαι τύραννος στο σπίτι» και λοιπά.

Αν εξομολογήσαι κατ΄ είδος τις αμαρτίες τότε αισθάνεσαι ντροπή και ταπείνωση και συντριβή και τότε επιδρά το Μυστήριο και λυτρώνεται ο άνθρωπος από την αμαρτία.

Ολόκληρη την ομιλία θα την βρείτε στο βιβλιοπωλείο «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ»
της αγαπημένης Ορθόδοξης Ιεραποστολικής Αδελφότητας του π. Αυγουστίνου,
Ζωοδόχου Πηγής 44, Αθήνα.

Δείτε και Πότε συγχωρούνται οι αμαρτίες, πατώντας ΕΔΩ
Απαραίτητη η προετοιμασία με μετάνοια και ι. εξομολόγηση πριν την Θεία Κοινωνία, πατώντας ΕΔΩ
, πατώντας ΕΔΩ

Single Post Navigation

Σχολιάστε

