ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ιστολόγιο αφιερωμένο στο πρόσωπο και το έργο του κορυφαίου ορθόδοξου θεολόγου, ιεροκήρυκα και συγγραφέα, του Ομολογητού κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Τρανότερη και λαμπρότερη η ομολογία του Αποστόλου Θωμά από την τρανή ομολογία του Αποστόλου Πέτρου

Σήμερα που η Εκκλησία εορτάζει τον Απόστολο Θωμά, παρουσιάζουμε μικρό απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την ομιλία του μακαριστού γνησιότερου τέκνου του π. Αυγουστίνου, του Ιεραπόστολου Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου με θέμα «Ο Κύριος μου και ο Θεός μου» (17-5-1992), για την τρανή και λαμπρή ομολογία του Αποστόλου Θωμά.

Τρανότερη και λαμπρότερη η ομολογία του Αποστόλου Θωμά από την τρανή ομολογία του Αποστόλου Πέτρου

ΝΙΣ Μ 9πΑυτός ο λόγος «Ο Κύριος μου και ο Θεός μου» είναι τρανή ομολογία Πίστεως. Είναι συγκινητική ομολογία Πίστεως. Υπενθυμίζει την ομολογία του Πέτρου, όταν ο Χριστός ερώτησε τους μαθητάς «Ποία γνώμη έχετε για Εμένα;», ο ζωηρότερος, ο αυθορμητότερος από όλους τους μαθητάς,η ΨΗΛΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΩΜΑο Πέτρος, ανεφώνησε «Συ ει ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του Ζώντος», «Σύ είσαι ο Μεσσίας που λαχταρούσαμε τόσους αιώνες. Συ δεν είσαι απλώς ο Μεσσίας, είσαι ο Υιός του Θεού του Ζώντος, του Αληθινού Θεού». Τρανή και λαμπρή και συγκινητική η ομολογία του Πέτρου. Τρανότερη και λαμπρότερη και συγκινητικότερη η ομολογία του Θωμά! «Ο Κύριος μου και ο Θεός μου»!

Την ομιλία θα την βρείτε στο βιβλιοπωλείο «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ», της αγαπημένης Αδελφότητας του π. Αυγουστίνου
Ζωοδόχου Πηγής 44, Αθήνα

Για την στιγμή που κατακυριεύθηκε ο Απόστολος Θωμάς από πίστη στον Χριστό, πατώντας ΕΔΩ
Τα 2 θαύματα πριν την συγκινητική ομολογία του Απόστολου Θωμά, πατώντας ΕΔΩ
Ω, να υπήρχε φωτογραφική μηχανή κατα την ομολογία του Απόστολου Θωμά! πατώντας ΕΔΩ

Single Post Navigation

Σχολιάστε

