ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ιστολόγιο αφιερωμένο στο πρόσωπο και το έργο του κορυφαίου ορθόδοξου θεολόγου, ιεροκήρυκα και συγγραφέα, του Ομολογητού κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Παράδοξοι λόγοι του Κυρίου για το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας

Επειδή πριν 10 μέρες, συμπληρώθηκαν 9 μήνες από την κοίμηση του του αείμνηστου θαρραλέου, πιστού και έγκριτου δημοσιογράφου και διευθυντού της παλαίμαχης εκκλησιαστικής εφημερίδας «Ορθόδοξος Τύπος» Γεωργίου Ζερβού, παρουσιάζουμε απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την τηλεοπτική εκπομπή του αείμνηστου Γεωργίου Ζερβού, με συζήτηση που είχε με τον μακαριστό Ομολογητή Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο με θέμα τo Μυστικό Δείπνο, που έγινε πέρυσι τη Μ. Πέμπτη (12-4-2012). Το απόσπασμα ομιλεί για παράδοξους λόγους του Χριστού για το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας.

Παράδοξοι λόγοι του Κυρίου για το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας

Νκ ΓΖΓεώργιος Ζερβός: Θέλω να επανέλθω στο Μυστήριο της Θ. Ευχαριστίας. Είχε πει ο Χριστός, για παράδειγμα, πολύ πριν την Σταύρωση και τα Πάθη ότι «εγώ θα είμαι ο Άρτος της ζωής»; Και είχε παρεξηγηθεί αυτό ακόμα και από τους Μαθητές Του;
Ναι, ο Θεός έχει αίμα! Νικόλαος Σωτηρόπουλος: Ναι, πολύ καλά το υπενθυμίζετε αυτό. Ο Χριστός μίλησε για τη Θεία Κοινωνία στη Συναγωγή της Καπερναούμ, που είπε αυτό που είπατε ότι, «Εγώ είμαι ο Άρτος ο Αληθινός», ασυγκρίτως ανώτερος από το μάνα που έπεσε στην έρημο, «Εγώ είμαι ο Άρτος ο Αληθινός, που κατέβηκα από τον Ουρανό». Και ο Άρτος… Κάνει το λόγο Του μεταφορικό, όταν λέμε άρτος δεν σημαίνει ότι είναι ένα ψωμί, ένα καρβέλι σαν αυτό που βγάζουμε από τον φούρνο, μιλάει ο Χριστός μεταφορικά. Και μετά μιλάει κυριολεκτικά «Ο δε άρτος, τον οποίο Εγώ θα δώσω, είναι η Σάρξ μου, το Σώμα μου. “Ο τρώγων μου το Σώμα και πίνων μου το Αίμα έχει ζωήν αιώνιον και Εγώ αναστήσω αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα. Η γαρ Σάρξ Μου αληθώς εστί βρώσις, και το αίμα Μου, αληθώς εστίν πόσις” ». Όποιος λέει κοινωνεί, αξίως εννοείται, με πίστη, με φόβο Θεού, με πόθο, κατόπιν προετοιμασίας, παίρνει μέσα του τον Ίδιο τον Χριστό και παίρνει ζωή αιώνια. Ό,τι έλεγε ο Ψαλμωδός προ Χριστού. Και για να δείξει ότι δεν μιλάει αλληγορικά, τί λέει; Η Σάρκα μου αληθώς τρώγεται. Το Αίμα Μου αληθώς πίνεται, όχι μεταφορικώς. Μιλάει κυριολεκτικά.
rantw gaΓεώργιος Ζερβός: Είναι αλήθεια ότι στο Συνέδριο της Καπερναούμε, δεν Τον είχαν καταλάβει ούτε οι Μαθητές Του;
Νικόλαος Σωτηρόπουλος: Ναι! Έλεγαν αυτοί, έλεγαν το εξής, οι ακροαταί Του «Τί είναι αυτά που λέει αυτός; Πώς μπορεί να μας δώσει τη σάρκα του να φάμε;». Και ο Χριστός δεν nik sot3τους είπε «Με παρεξηγείτε». Ο Χριστός επέμεινε «Εάν σας λέγω και σας τονίζω, εάν δεν φάγετε την Σάρκα του Υιού του ανθρώπου και δεν πίητε Αυτού το Αίμα, ζωήν δεν θα έχετε». Και στο τέλος είπε το εξής ο Χριστός «Σας σκανδαλίζει αυτό που είπα, ότι κατέβηκα από τον Ουρανό;». Φανταστείτε, ήταν φοβερός λόγος! Φανταστείτε να παρουσιαζόμουνα εγώ σήμερα και να έλεγε «Κύριε Ζερβέ, εγώ δεν είμαι όπως οι άλλοι άνθρωποι, εγώ είμαι ουρανοκατέβατος, κατέβηκα από τον ουρανό». Τί θα λέγατε; Τρελλάθηκα. Τέτοια λόγια που είπε ο Χριστός τα είπε διότι είναι Θεός. Ή τρελλός μπορεί να πει τέτοια λόγια… Ούτε στο μυαλό τρελλού πηγαίνουν πολλά λόγια που είπε ο Χριστός. ΧΡι ΙΗΟ Χριστός τα είπε διότι είναι Θεός, είχε τη συνείδηση ότι είναι Θεός. «Σας σκανδαλίζει» λέει «που είπα, ότι κατέβηκα από τον Ουρανό; Εάν θα με δείτε να ανεβαίνω στον Ουρανό», -την ημέρα της Αναλήψεως- «θα καταλάβετε ότι κατέβηκα από τον Ουρανό; Θα πεισθείτε;». Και τί είπε στην συνέχεια; «Το πνεύμα εστί το ζωοποιούν, η σάρξ ουκ ωφελεί ουδέν». Εαν ήμουν μόνο σάρκα δεν θα ωφελούσα. Η Σάρκα ωφελεί, δίνει ζωή αιώνια διότι είναι ενωμένη με το Πνεύμα, το Αιώνιο Πνεύμα, τη Θεότητα. «Κατέβηκα ως Θεός από τον Ουρανό, δεν Με είδατε, δεν Με πιστεύετε. Όταν την ημέρα της Αναλήψεως ανεβαίνω, τότε θα πιστέψετε ότι κατέβηκα από τον Ουρανό, δεν είμαι μόνο άνθρωπος, είμαι Θεάνθρωπος;».

Όλη την εκπομπή θα την δείτε ΕΔΩ

Νκ ΓΖΔείτε και Αναρτήσεις με διαλόγους του αείμνηστου θαρραλέου Γεωργίου Ζερβού με τον μακαριστό Ομολογητή Θεολόγο, πατώντας ΕΔΩ
Αναρτήσεις με εκπομπές του αείμνηστου θαρραλέου δημοσιογράφου Γεωργίου Ζερβού με τον μακαριστό Ομολογητή Θεολόγο, πατώντας ΕΔΩ
Επικήδειος του πρωτοπρεσβύτερου Γεωργίου Μεταλληνού στην εξόδιο ακολουθία του αείμνηστου Γεωργίου Ζερβού, πατώντας ΕΔΩ
Κοιμήθηκε ο θαρραλέος δημοσιογράφος και Διευθυντής Σύνταξης του «Ορθόδοξου Τύπου» Γεώργιος Ζερβός!, πατώντας ΕΔΩ
Πάπας και Αντίχριστος, πατώντας ΕΔΩ

ΤΟ ΥΠΕΡΦΥΕΣΤΕΡΟ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ, μικρό τεύχος του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου, πατώντας ΕΔΩ
Απαραίτητη η προετοιμασία με μετάνοια και ι. εξομολόγηση πριν την Θεία Κοινωνία, πατώντας ΕΔΩ

Single Post Navigation

Σχολιάστε

