ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ιστολόγιο αφιερωμένο στο πρόσωπο και το έργο του κορυφαίου ορθόδοξου θεολόγου, ιεροκήρυκα και συγγραφέα, του Ομολογητού κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου

Ο αναπαυτικός ζυγός του Χριστού (Ματθ. ια΄ 28-30)

Ο αναπαυτικός ζυγός του Χριστού (Ματθ. ια΄ 28-30)

Το κείμενο του Ευαγγελιστή Ματθαίου

αγιος Ματθαιος Αποστολος

28 Δεῦτε πρός με πάντες οἱ κοπιῶντες καὶ πεφορτισμένοι, κἀγὼ ἀναπαύσω ὑμᾶς. 29 ἄρατε τὸν ζυγόν μου ἐφ’ ὑμᾶς καὶ μάθετε ἀπ’ ἐμοῦ, ὅτι πρᾷός εἰμι καὶ ταπεινὸς τῇ καρδίᾳ, καὶ εὑρήσετε ἀνάπαυσιν ταῖς ψυχαῖς ὑμῶν· 30 ὁ γὰρ ζυγός μου χρηστὸς καὶ τὸ φορτίον μου ἐλαφρόν ἐστιν.

 Η μετάφραση του κειμένου από τον μακαριστό Ιεραπόστολο Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο

ΧΡι ΙΗ28 «Ελάτε προς εμένα, όλοι οι κουρασμένοι και καταπονημένοι, και εγώ θα σας αναπαύσω. 29 Πάρετε το ζυγό μου επάνω σας, και δια της πείρας μάθετε για μένα, ότι είμαι συγκαταβατικός και ταπεινός στο πνεύμα. Ναι, οι ψυχές σας θα βρουν ανάπαυση. 30 Διότι ο ζυγός μου είναι απαλός, και το φορτίο μου ελαφρό».

 

Από την ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, σε μετάφραση του μακαριστού Ιεραποστόλου Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου, Ε’ Έκδοσις, Αθήνα 2009, Εκδόσεις Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Αδελφότητας <<Ο ΣΤΑΥΡΟΣ>>.

Την συνιστούμε σε όλους τους αναγνώστες μας, να την προμηθευτούν και να την μελετούν κάθε μέρα. Περισσότερα δείτε ΕΔΩ

Ο τίτλος για τους στίχους 28-30 είναι του μακαριστού Ιεραποστόλου Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου.

 

Δείτε και Όποιος πιστεύει στον Χριστό έχει ζωή αιώνια, πατώντας ΕΔΩ
Ο μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος, το χάρισμα του Θεού ελευθερία και ζωή αιώνιος (Ρωμ. στ’ 15-23), πατώντας ΕΔΩ

Single Post Navigation

Σχολιάστε

